Termeni si Conditii
1. DEFINITII SI TERMENI:
BPROTECT este denumirea comerciala a S.C. CBM SOLUTIONS PROTECT S.R.L. persoana juridica de nationalitate romana, avand sediul social in Bucuresti, Str. Valea Călugărească, nr.2, sector 6, avand numar de ordine in Registrul Comertului J40/521000/2006, cod unic de inregistrare fiscala 19938679.
Vanzator – BPROTECT
Cumparator – persoana fizica / persoana juridica sau orice entitate juridica care isi face un Cont in Site si efectueaza o Comanda.
Utilizator – orice persoana fizica/juridica inregistrata pe Site, care, prin finalizarea procesului de creare a Contului, si-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din sectiunea Termeni si Conditii Generale.
Cont – sectiunea din Site formata dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).
Favorite – sectiune din Cont care permite Cumparatorului / Utilizatorului sa isi creeze Liste.
Lista – pagina web din Favorite in care Cumparatorul/Utilizatorul poate adauga Bunuri pe care le considera a fi preferate si pe care, ulterior, le poate adauga in cosul de cumparaturi („cosul meu”).
Site – domeniul www.bprotect.ro si subdomeniile acestuia.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.
Bunuri si Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului ca urmare a Contractului incheiat.
Campanie – actiunea de a expune in scop comercial, un numar finit de Bunuri si/sau Servicii avand un stoc limitat si predefinit, pentru o perioada limitata de timp stabilita de catre Vanzator.
Contract – reprezinta contractul la distanta incheiat intre Vanzator si Cumparator, fara prezenta fizica simultana a Vanzatorului si a Cumparatorului.
Continut - toate informatiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic; continutul oricarui e-mail trimis Cumparatorilor de catre Vanzator prin mijloace electronice si/sau orice alt mijloc de comunicare disponibil; orice informatie comunicata prin orice mijloc de catre un angajat/colaborator al Vanzatorului, Cumparatorului, conform informatiilor de contactare, specificate sau nu de catre acesta; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de Vanzator intr-o anumita perioada; informatii legate de Bunurile si/sau Serviciile si/sau tarifele practicate de catre un tert cu care Vanzatorul are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada; date referitoare la Vanzator, sau alte date privilegiate ale acestuia.
Review – o evaluare scrisa de catre detinatorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respecta sau nu specificatiile mentionate de catre producator. Nota ta – modalitate de exprimare a gradului de satisfactie a unui Utilizator/Client/Cumparator fata de un produs.Nota se exprima sub forma de stele, fiecare produs putand primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfactie va fi asociat intotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumparator asupra unui produs sau serviciu.
Comentariu – apreciere sau observatie cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.
Intrebare – formula de adresare catre alti Utilizatori/Clienti/Cumparatori cu scopul de a obtine informatii despre produsele sau serviciile din pagina respectiva.
Raspuns – informatie scrisa care este transmisa Utilizatorului/Clientului/Cumparatorului care a adresat o Intrebare in Site.
Document – prezentele Termene si Conditii.
Newsletter – mijloc de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv posta electronica (e-mail, SMS) asupra Bunurilor si Serviciilor si/sau a promotiilor desfasurate de Vanzator intr-o anumita perioada, fara niciun angajament din partea Vanzatorului cu referire la informatiile continute de acesta.
Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vanzarea unui Bun si/sau Serviciu de catre BPROTECT, Cumparatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Vanzator, indiferent de modalitatea de livrare.
Specificatii – toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in descrierea acestora.
2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
2.1. Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
2.2. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.
2.3. Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator in momentul primirii de catre Cumparator de la Vanzator, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.
2.5. Documentul si informatiile puse la dispozitie de catre Vanzator pe Site vor sta la baza Contractului, in completarea acestuia fiind certificatul de garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia pentru Bunurile achizitionate.
3. POLITICA DE VANZARE ONLINE
3.1. Accesul in vederea efectuarii unei Comenzii ii este permis oricarui Client/Cumparator. Pentru motive justificate BPROTECT isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele din modalitatile de plata acceptate, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel BPROTECT. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al BPROTECT, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor susmentionate.
3.2. Comunicarea cu Vanzatorul se poate realiza prin interactiunea directa cu acesta sau prin adresele mentionate la sectiunea “contact” din Site. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.
3.3. BPROTECT poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de catre acesta intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.
3.4. Toate tarifele aferente Bunurilor si/sau Serviciilor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ T.V.A.
3.5. In cazul platilor online Vanzatorul nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumparator, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Cumparatorul.
3.6 Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
3.7. Dupa 14 (paisprezece) zile de la achizitionarea unui Bun sau Serviciu, Cumparatorului i se poate solicita inscrierea unui Review legat de Bunul sau Serviciul achizitionat. Solicitarea va fi transmisa catre adresa de email inscrisa de Cumparator in Cont. In acest fel, Cumparatorul contribuie la informarea altor posibili Utilizatori/ Clienti/ Cumparatori de pe Site si se implica activ in dezvoltarea de noi Servicii si in detalierea cat mai completa a caracteristicilor Bunurilor.
4. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru Servicii ce tin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA
5.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a BPROTECT.
5.2. Cumparatorului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui Continut in orice alt context decat cel original intentionat de BPROTECT, includerea oricarui Continut in afara Site-ului, indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al BPROTECT asupra Continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea Continutului, decat cu acordul scris expres al BPROTECT.
5.3. Orice Continut la care Cumparatorul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care Continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre BPROTECT si acesta, si fara nicio garantie implicit sau expres formulata din partea BPROTECT cu referire la acel Continut.
5.4. Cumparatorul poate copia, transfera si/sau utiliza Continut numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederile Documentului.
5.5. In cazul in care BPROTECT confera Cumparatorului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Cumparatorul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea BPROTECT pentru respectivul Cumparator sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.
5.6. Niciun Continut transmis catre Cumparator, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea BPROTECT fata de respectivul continut.
5.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin prezentul Document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.
6. COMANDA
6.1. Clientul/Cumparatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Bunurilor si/sau Serviciilor dorite in cosul de cumparaturi, urmand a finaliza Comanda efectuand plata prin una dintre modalitatile indicate expres. Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Bun si/sau un Serviciu este disponibil pentru achizitie in masura in care exista stoc disponibil pentru aceasta. Adaugarea unui Bun/Serviciu in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea unei comenzi, implicit nici rezervarea automata a Bunului/Serviciului.
6.2. Prin finalizarea Comenzii Cumparatorul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii Comenzii.
6.3. Prin finalizarea Comenzii, Cumparatorul consimte ca Vanzatorul poate sa il contacteze, prin orice mijloc disponibil / agreat de Vanzator, in orice situatie in care este necesara contactarea Cumparatorului.
6.4. Vanzatorul poate anula Comanda efectuata de catre Cumparator, in urma unei notificari prealabile adresate Cumparatorului, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:
6.4.1. neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului, a tranzactiei, in cazul platii online;
6.4.2. invalidarea tranzactiei de catre procesatorul de carduri agreat de BPROTECT in cazul platii online;
6.4.3. datele furnizate de catre Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte;
6.5. Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la: – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese,
6.6. In cazul in care Cumparatorul decide sa se retraga din Contract, acesta va transmite o solicitare scrisa Vanzatorului.
6.7. In cazul in care Cumparatorul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returneze si eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Suma va fi returnata prin virament bancar.
6.8. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).
6.9. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 7 (sapte) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.
6.10. Disponibilitatea unui Bun va fi afisata in Site dupa cum urmeaza:
6.10.1. “in stoc” – avem mai mult de 2 bucati in stoc
6.10.2. “stoc limitat” – avem mai putin de 2 bucati in stoc
6.10.3 “la comanda” – bunul nu este disponibil in stocul Vanzatorului si pentru moment nu avem informatii despre disponibilitatea acestuia in stocul furnizorului. Dar, daca inregistrezi o Comanda pentru un Bun care are in dreptul lui “la comanda”, unul dintre consultantii nostri de vanzari va verifica disponibilitatea produsului in stocul furnizorului si te va contacta ca sa iti comunice disponibilitatea Bunului.
6.10.4. “stoc epuizat” – Bunul nu mai este disponibil in stoc
NE ASUMAM DREPTUL DE A NU ONORA COMENZILE CLIENTILOR CE IN TRECUT AU REFUZAT SA PRIMEASCA COMENZILE CONFIRMARE SI LIVRATE CATRE DANSII.
7. CONFIDENTIALITATE SI PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER CONFIDENTIAL
7.1. BPROTECT va pastra confidentialitatea informatiilor de orice natura pe care le furnizati. Dezvaluirea informatiilor furnizate se va putea face doar in conditiile mentionate in prezentul Document.
7.2. Nicio declaratie publica, promovare, comunicat de presa sau orice alt mod de dezvaluire catre terte parti nu va fi facuta de Cumparator cu privire la Comanda/Contract fara consimtamantul prealabil scris al Vanzatorului.
7.3. Prin transmiterea de informatii sau materiale prin intermediul acestui site, oferiti Vanzatorului acces nerestrictionat si irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afisa, modifica, transmite si distribui aceste materiale sau informatii. Sunteti, de asemenea, de acord ca Vanzatorul sa poata utiliza liber, in interes propriu, aceste informatii, idei, concepte, know-how-uri sau tehnici pe care ni le-ati trimis prin intermediul Site-ului. Ava Boutique nu va constitui subiect de obligatii referitoare la confidentialitatea informatiilor trimise, daca legislatia in vigoare nu prevede alte specificari in acest sens.
7.4 Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata, BPROTECT are obligatia de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizezi.
7.5 Scopul colectarii datelor este:
– informarea Clientilor/Cumparatorilor privind situatia Contului lor inclusiv validarea, expedierea si facturarea Comenzilor, rezolvarea anularilor sau a problemelor de orice natura referitoare la o Comanda, la Bunurile si sau serviciile achizitionate,
– trimiterea de Newslettere si/sau alerte periodice, prin folosirea postei electronice (e-mail, SMS)
– de cercetare de piata, de urmarire si monitorizare a vanzarilor si comportamentul Clientului/Cumparatorului.
7.6 Prin completarea datelor in formularul de creare de Cont si/sau de Comanda Cumparatorul declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa fie incluse in baza de date a BPROTECT si isi da acordul expres si neechivoc ca toate aceste date personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate in scopul prevazut mai sus la punctul
7.7 Prin citirea Documentului ati luat la cunostinta faptul ca va sunt garantate drepturile prevazute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de va adresa justitiei in caz de incalcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date.
7.8 Pe baza unei cereri scrise, datate, semnate si expediate la adresa: BUCURESTI, STR. VALEA CALUGAREASCA, NR.2, in atentia S.C. CBM SOLUTIONS PROTECT S.R.L.., va puteti exercita, in mod gratuit, sa vi se confirme faptul ca datele personale sunt sau nu procesate. De asemenea, tot in baza unei cereri scrise si expediate conform celor de mai sus, va puteti exercita dreptul de interventie asupra datelor, dupa caz:
- rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, in special a datelor incomplete sau inexacte;
- transformarea in date anonime a datelor a caror prelucrare nu este conforma legii 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date;
- notificarea catre tertii carora le-au fost dezvaluite datele, daca aceasta notificare nu se dovedeste imposibila sau nu presupune un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat.
7.9 De asemenea, BPROTECT poate furniza datele cu caracter personal ale Cumparatorului altor companii cu care se afla in relatii de parteneriat, dar numai in temeiul unui angajament de confidentialitate din partea acestora si numai in scopurile comerciale ce iau nastere in relatia dintre noi si dumneavoastra, angajamente prin care garanteaza ca aceste date sunt pastrate in siguranta si ca furnizarea acestor informatii personale se face conform legislatiei in vigoare, dupa cum urmeaza: furnizorilor nostri de marfa, furnizorilor de servicii de curierat, furnizorilor de servicii de marketing, furnizorilor de servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii asemanatoare.
7.10 Informatiile Cumparatorului cu caracter personal pot fi furnizate si catre Parchetul General, Politie, instantele judecatoresti si altor organe abilitate ale statului, in baza si in limitele prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.
8. PUBLICITATE
8.1. Newsletterele BPROTECT sunt transmise prin intermediul partenerilor specializati si agreati de BPROTECT. Astfel, sunt asigurate confidentialitatea si securitatea informatiilor.
8.2. In momentul in care, Clientul isi creaza un Cont pe Site, are posibilitatea sa isi exprime acordul cu privire la primirea de Newslettere. Clientul isi poate modifica optiunea cu privire la acordul emis catre Vanzator in orice moment prin contactarea BPROTECT in acest sens.
9. FACTURARE – PLATA
9.1. Preturile Bunurilor si Serviciilor afisate in cadrul site-ului www.bprotect.ro includ T.V.A. conform legislatiei in vigoare.
9.2. Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
9.3. Vanzatorul va transmite Cumparatorului factura aferenta Comenzii ce contine Bunuri si/sau Servicii vandute de BPROTECT prin posta electronica, la adresa de e-mail mentionata de Cumparator in Contul sau.
9.4. Pentru o corecta comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in Cont.
9.5. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul isi exprima acordul sa primeasca facturile in format electronic prin transmiterea prin posta electronica , la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.
9.6 Datele cardului de plata ale Cumparatorului nu vor fi accesibile BPROTECT si nici nu vor fi stocate de catre de BPROTECT sau de catre procesatorul de plati integrat in Site, ci doar de catre institutia de autorizare a Tranzactiei sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a carei identitate Cumparatorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
9.7. Pentru motive de securitate a Tranzactiilor Cumparatorul este sfatuit sa nu ramana logat pe Site si sa nu seteze optiunea de logare automata pe dispozitivele mobile. Divulgarea parolei de acces in cont nu este permisa si se recomanda folosirea unei parole cu caracter puternic de securitate (de ex.: sa contina cel putin opt caractere, incluzand litere mari, litere mici, cifre si caractere speciale).
10. LIVRAREA BUNURILOR
10.1. Vanzatorul se obliga sa livreze Bunurile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator
10.2. Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
10.3. Vanzatorul va efectua livrarea Bunurilor si Serviciilor numai pe teritoriul Romaniei.
11. GARANTII
11.1. Toate Bunurile comercializate de catre BPROTECT beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Bunurile sunt noi ,in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
11.2.Certificatele de garantie sunt emise direct de producator / importator, după caz.
11.3. In cazul certificatelor de garantie emise de producatori/importatori, Bunul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator/importator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
11.4 Conditii ce trebuie indeplinite pentru a beneficia de garantie:
- garantia se ofera atunci cand produsul este insotit de documentele care fac dovada achizitiei (certificatul de garantie, factura/bonul fiscal).
- respectarea de catre cumparator a conditiilor de transport, utilizare, intretinere si instalare precizate in manualul de instructiuni
- prezentarea produsului in cutia lui originala, cu toate accesoriile primite la momentul livrarii. Garantia nu se acorda pentru consumabil , defectiuni sau deteriorari datorate accidentelor, folosirii necorespunzatoare, folosirii neglijente, suprasolicitarii, uzurii normale. Nu reprezinta motiv de reclamatie:
- zgarieturile: constituie deteriorari normale si nu reprezinta motiv de reclamatie
- expunerea indelungata la soare, transpiratie, stergeri si spalari dese care cauzeaza decolorarea materialelor
11.5 Garantia nu presupune direct inlocuirea unui produs defect. Daca produsul nu poate fi reparat, il vom inlocui sau iti vom returna contravaloarea acestuia. Daca, in schimb, sesizarea ta nu a facut obiectul garantiei, costul transportului va fi suportat de tine. Daca perioada de garantie a expirat, atat costurile cu repararea produsului cat si costurile transportului vor fi suportate de tine.
11.6 Lipsa certificatului de garantie al Bunului trebuie semnalata in maxim 48 (patruzecisiopt) de ore de la receptia marfii pe adresa de e-mail a Vanzatorului. Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.
12. TRANSFERUL PROPRIETATII BUNURILOR
12.1 Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).
13. RASPUNDERE
13.1 Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea acestora.
13.2 Prin crearea si utilizarea Contului, Cumparatorul isi asuma raspunderea pentru mentinerea confidentialitatii datelor de Cont (user si parola) si pentru gestionarea accesarii Contului, si, in masura permisa de legislatia in vigoare, este responsabil de activitatea derulata prin intermediul Contului sau.
13.3 Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si conditiile Site-ului in ultima versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la data crearii Contului si/sau utilizarii continutului si/sau la data plasarii Comenzii.
13.4 Ulterior crearii Contului utilizarea Continutului echivaleaza cu acceptarea modificarilor intervenite asupra Termenilor si Conditiilor Site-ului si/sau a versiunilor actualizate ale Termenilor si Conditiilor Site-ului.
13.5 Termenii si Conditiile Site-ului pot fi modificati oricand de catre BPROTECT, acestia fiind opozabili Cumparatorilor de la data afisarii in Site. Acceptarea Termenilor si Conditiilor Site-ului se confirma prin bifarea checkboxului corespunzator din Site si/sau prin trimiterea Comenzii si/sau prin efectuarea unei plati online.
14. INSCRIEREA DE REVIEW-URI, COMENTARII, INTREBARI SI RASPUNSURI
14.1. Inscrierea de Review-uri, Comentarii, Intrebari si Raspunsuri se poate face, de catre Cumparatori, in sectiunea " Review " Informatiile inscrise pot fi atat pozitive, cat si negative, si se vor referi la caracteristicile si modul de folosire al unui produs sau serviciu.
14.2. In momentul inregistrarii unui anumit Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns pe Site, Cumparatorii acorda Vanzatorului o licenta neexclusiva, perpetuua, irevocabila, nelimitata teritorial si dau dreptul Vanzatorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui si de a afisa acest continut.
14.3. Fiecare Cumparator, in momentul inscrierii de Review/Comentariu/Intrebare/Raspuns in sectiunea mentionata, se angajeaza sa respecte urmatoarele reguli:
– sa faca referiri doar la caracteristici si/sau modul de utilizare al unui anumit produs sau serviciu, evitand informatii legate de aspecte ce se pot schimba (pret sau oferte promotionale) sau informatii care tin de modul desfasurarii Comenzii;
– sa foloseasca doar limba romana.
– sa utilizeze un limbaj corespunzator, neofensator, fara termeni care pot jigni sau afecta oricare alt Cumparator;
– sa se asigure ca informatiile introduse de ei sunt realiste, corecte, neinselatoare si in conformitate cu legile aplicabile, respectand astfel inclusiv drepturile altor parti, drepturile de autor, de marca comerciala, de licenta sau alte drepturi de proprietate, publicitate sau intimitate;
– sa foloseasca aceasta facilitate doar pentru a comunica sau a obtine detalii suplimentare referitoare la un anumit produs sau serviciu de pe Site fara a face referire catre alte firme ce promoveaza vanzarea si cumpararea de produse sau servicii;
– sa nu furnizeze sau sa solicite, in niciun mod si in nicio masura, date personale (detaliile de contact, informatii despre adresa de livrare sau de domiciliu, numere de telefon, adrese de email, nume si/sau prenume etc.) sau orice alta informatie care poate determina dezvaluirea acestor date personale;
– sa nu inscrie informatii si/sau detalii despre URL-uri (legaturi) din alte site-uri comerciale ce desfasoara aceeasi activitate comerciala ca si Vanzatorul; – sa nu incerce fraudarea serviciilor puse la dispozitie de catre Vanzator sau sa inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari/Raspunsuri care sa contina materiale de natura publicitara; – sa nu utilizeze Review-ul/Comentariul/Intrebarea/Raspunsul ca mijloc de comunicare cu Vanzatorul, in acest sens se vor folosi datele de contact ale Vanzatorului inscrise pe Site.
14.4. Pe langa o evaluarea realista critica, in momentul inscrierii unui Review, Cumparatorul va adauga si o Nota relevanta pentru produsul sau serviciul aferent. Review-urile, impreuna cu Notele corespunzatoare lor, vor influenta Rating-ul general al produsului sau serviciului.
14.5 In cazul in care Vanzatorul constata incalcarea Termenelor si Conditiilor in mod repetat, acesta isi rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Cumparatorului de a inscrie Review-uri/Comentarii/Intrebari.
15. FORTA MAJORA
15.1. Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.
15.2. Daca in termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a Contractului fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.
16. RETURNAREA PRODUSELOR
16.1 Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze produsul sau produsele comandate , în termen de maxim 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Dreptul de retur se aplica strict persoanelor fizice.
16.2 In cazul in care Comanda este achitata, Vanzatorul va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile de la data informarii Vanzatorului de catre Cumparator asupra deciziei sale de retragere din Contract. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la receptia produsului returnat sau dupa primirea dovezii ca produsele au fost expediate catre Vanzator . S.C. CBM SOLUTIONS PROTECT S.R.L. va inapoia prin transfer bancar contravaloarea marfii returnate in maxim 14 de zile. Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute.
16.3 Produsul poate fi returnat in urmatoarele conditii : - sa nu prezinte urme de asamblare, zgarieturi, lovituri - ambalajul etichetele si acesoriile intacte - sa nu prezinte semne de utilizare Produsul nu trebuie folosit in exterior si sa nu prezinte urme de utilizare sau montaj! Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu poate fi vandut ca si produs nou ne rezervam dreptul de a refuza produsul sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original, daca acesta este emis de producator/distribuitor. Daca produsul nu corespunde cerintelor clientului se recomanda evitarea utilizarii si montarii lui. In cazul refuzarii produsului va rugam sa ne contactati in termen de 24 de ore de la primirea lui prin telefon sau e-mail pentru stabilirea detaliilor cu privire la retur.
16.4 Cheltuielile de returnare vor fi suportate de catre client iar rambursarea contravalorii produsului se va face in termen de aproximativ 10 zile lucratoare si nu poate depasi termenul legal de 14 zile .
16.5 Dreptul de retragere din Contract se anunta telefonic la numarul 0723.525.358 sau pe e-mail , la adresa bprotect.office@gmail.com.
17. LEGEA APLICABILA – JURISDICTIA
Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre BPROTECT si Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.